Naxiz
Android freak
- Lid geworden
- 18 apr 2009
- Berichten
- 19.551
- Waarderingsscore
- 0
Ik had in-ear oortjes gekocht bij de Dynabyte: de Sennheiser CX250. Dit zijn prima oortjes: goede bass, heldere tonen, licht en voor een goede prijs (toen 25,-).
Ik heb de oortjes altijd normaal gebruikt (niet laten vallen, niet heel hard gezet, etc.) maar na ongeveer 5 maanden waren ze opeens kapot. Het enige wat ik gedaan had was even m'n muziek op pauze zetten, en een uurtje later weer op afspelen geklikt. 1 oortje deed het niet meer (heel zacht). Ik ben toen naar de Dynabyte gegaan om het te ruilen.
Ze gingen het helemaal testen, ik heb daar minstens een kwartier staan te wachten. Dan komt de medewerker naar buiten en zegt dat ze het allebei doen. Ze doen het ook allebei, maar alleen als ik de volume op 100% zet kan je het rechter oortje (die kapot was) een beetje horen, maar het linker oortje staat dan zo hard dat het niet meer mooi is. Je hebt dan ook geen stereo effect meer.
Ruilen kon dus niet volgens de Dynabyte. Ik weet ook zeker dat het niet aan mijn telefoon ligt, want andere oortjes/speakers werken wel gewoon en de oortjes die ik bij de Dynabyte had gekocht werkten ook op andere apparaten niet goed.
Kortom: slechte service bij de Dynabyte. Ik heb daar wel meer dingen gekocht, zoals een harde schijf, maar als je daar iets gekocht hebt lijkt het net alsof je geen garantie meer hebt (de harde schijf was een DOA: ik ben er direct mee heen gegaan, maar het moest eerst getest worden voor 25,- of zo).
Wat is jullie ervaring bij de Dynabyte?
Ik heb de oortjes altijd normaal gebruikt (niet laten vallen, niet heel hard gezet, etc.) maar na ongeveer 5 maanden waren ze opeens kapot. Het enige wat ik gedaan had was even m'n muziek op pauze zetten, en een uurtje later weer op afspelen geklikt. 1 oortje deed het niet meer (heel zacht). Ik ben toen naar de Dynabyte gegaan om het te ruilen.
Ze gingen het helemaal testen, ik heb daar minstens een kwartier staan te wachten. Dan komt de medewerker naar buiten en zegt dat ze het allebei doen. Ze doen het ook allebei, maar alleen als ik de volume op 100% zet kan je het rechter oortje (die kapot was) een beetje horen, maar het linker oortje staat dan zo hard dat het niet meer mooi is. Je hebt dan ook geen stereo effect meer.
Ruilen kon dus niet volgens de Dynabyte. Ik weet ook zeker dat het niet aan mijn telefoon ligt, want andere oortjes/speakers werken wel gewoon en de oortjes die ik bij de Dynabyte had gekocht werkten ook op andere apparaten niet goed.
Kortom: slechte service bij de Dynabyte. Ik heb daar wel meer dingen gekocht, zoals een harde schijf, maar als je daar iets gekocht hebt lijkt het net alsof je geen garantie meer hebt (de harde schijf was een DOA: ik ben er direct mee heen gegaan, maar het moest eerst getest worden voor 25,- of zo).
Wat is jullie ervaring bij de Dynabyte?
Laatst bewerkt door een moderator: