• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dynabyte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naxiz

Android freak
Lid geworden
18 apr 2009
Waarderingsscore
0
Ik had in-ear oortjes gekocht bij de Dynabyte: de Sennheiser CX250. Dit zijn prima oortjes: goede bass, heldere tonen, licht en voor een goede prijs (toen 25,-).

Ik heb de oortjes altijd normaal gebruikt (niet laten vallen, niet heel hard gezet, etc.) maar na ongeveer 5 maanden waren ze opeens kapot. Het enige wat ik gedaan had was even m'n muziek op pauze zetten, en een uurtje later weer op afspelen geklikt. 1 oortje deed het niet meer (heel zacht). Ik ben toen naar de Dynabyte gegaan om het te ruilen.

Ze gingen het helemaal testen, ik heb daar minstens een kwartier staan te wachten. Dan komt de medewerker naar buiten en zegt dat ze het allebei doen. Ze doen het ook allebei, maar alleen als ik de volume op 100% zet kan je het rechter oortje (die kapot was) een beetje horen, maar het linker oortje staat dan zo hard dat het niet meer mooi is. Je hebt dan ook geen stereo effect meer.

Ruilen kon dus niet volgens de Dynabyte. Ik weet ook zeker dat het niet aan mijn telefoon ligt, want andere oortjes/speakers werken wel gewoon en de oortjes die ik bij de Dynabyte had gekocht werkten ook op andere apparaten niet goed.

Kortom: slechte service bij de Dynabyte. Ik heb daar wel meer dingen gekocht, zoals een harde schijf, maar als je daar iets gekocht hebt lijkt het net alsof je geen garantie meer hebt (de harde schijf was een DOA: ik ben er direct mee heen gegaan, maar het moest eerst getest worden voor 25,- of zo).

Wat is jullie ervaring bij de Dynabyte?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dynabyte is sowieso onprofessioneel ze kunnen geen eens normaal advies geven.

Ja dat klopt ze adviseren alleen maar het duurste en willen dat je bijna voor alles zo'n Zeker verzekering of zo afsluit. Tenminste hier.

Probeer te achterhalen of er een e-mail adres o.i.d. is van de filiaalmanager of de rayonleider. Stuur die eens een mail met je klacht.

Voor € 25,- is het zinloos om rechtsbijstand te benaderen maar je klacht voorleggen aan een persoon in een leidinggevende functie wil nog wel eens helpen. Probeer desnoods in de winkel te vragen naar de manager. Vraag anders om zijn telefoonnummer of visitekaartje. En vraag ook de naam van de persoon die je zo beroerd helpt. Wellicht krijg je nog wat los bij ze.

Ik kom er zelf nooit, ik bestel eigenlijk alles on-line [goedkoper].

In dat soort winkel lopen vaak redelijk incapabele personen rond. Ik kreeg laatst ook bij de computerland te horen dat je een digitale kabel voor beeld [dvi of hdmi] eigenlijk nooit verlengt terwijl je dat met een analoge aansluiting wel zou kunnen. Ik geloof niet dat die persoon in kwestie het verschil tussen digitaal en analoog wel begrijpt...

Ja klopt, ik laat het maar zo en ga vanaf nu ook alles bij professionele online shops kopen. Dit deed ik nog niet altijd omdat de prijs dan soms net wat duurder is door de verzendkosten, maar ik koop dan wel alles in 1 keer. :P

Ik wou gewoon even zeggen dat als je iets niet online wil kopen dat je dat dan vooral niet bij de Dynabyte moet doen.

@ Kingdom:

Noem ze eens op die net zo slecht of misschien nog slechter zijn volgens jou.

Gerhard.

@ Kingdom:

Ik denk dat je er niet n of een paar mist, maar dat de gros niet weet waar ze over praten.

Wat denk je van de personen die het volgende zeggen:

Dit is de beste koop van het jaar,
of
Hier verkoop ik heel erg veel van ...

Verkopers die deze termen gebruiken zul je zeer zeker ook in je lijst moeten opnemen. Nu vraag je je misschien af waarom..

- De beste koop van het jaar is niets minder dan het proberen te slijten wat ze anders niet kwijt worden omdat het veel te slecht is.

Hier verkoop ik heel erg veel van: Dit zijn doorgaans producten die zo goedkoop zijn dat ze wel slecht moeten zijn.

De beste uitdrukking zegt niet voor niets:

GOED KOOP IS DUUR KOOP.

Gerhard.

Ik doelde ook meer op dat personeel.

Ik heb het eigenlijk in boven genoemde winkels al meegemaakt. Dus ik kijk er niet van op dat TS dit meemaakt.

En dan nog niet te denken over de prijzen die ze vragen voor veelal oudere hardware.

Ben ik blij dat Azerty bestaat (ik ben 300 euro kwijt voor een prima computer) Probeer het maar eens samen te stellen in de winkel.

---------- Bericht toegevoegd om 22:40 ---------- Vorige bericht geplaatst om 22:38 ----------

Het zou me ook niet verbazen als over een aantal jaar deze winkels verdwijnen.

Vreselijke winkel. De levertijd van een product was volgens Dynabyte 3 dagen. Na 1 week had ik nog steeds niks binnen, dus heb ik ze een mailtje gestuurd. Ik kreeg een brutaal antwoord terug waarin stond dat ik moet wachten. Pas na 2 weken kreeg ik het. Ik koop daar nooit meer iets :l

Vooral dat ik € 25,- (of meer, weet het niet meer precies) moest betalen om een DOA te laten onderzoeken vond ik slecht, ik had ook een keer een DOA bij Azerty maar daar hebben ze niet moeilijk over gedaan toen.

wordt gewoon tijd dat die winkels de pijp uit gaan, hebben totaal geen meerwaarde meer. ze zouden zouden het moeten hebben van service maar dat hebben ze ook al niet meer dus het zijn gewoon tijdbommen die heus wel binnenkort gaan klappen

en waarom alleen voor die stick dan ? :unknown:

Mycom ook zo iets. Ik had een Hyper tx 3 besteld. Stond binnen 3 dagen in huis. Nadat ik hem bestelde sprong de indicator op rood :| Stond 5 dagen of meer. Uiteindelijk na 1,5 week binnen

Wat is dat nou voor een vraag.

ja waarom zou jij alleen voor een ddr3 stick nog naar de dynabyte gaan, je zegt dus dat je alleen dat nog daar zou kopen. ben dus wel benieuwd waarom je ALLEEN die daar nog zou kopen :)

ja waarom zou jij alleen voor een ddr3 stick nog naar de dynabyte gaan, je zegt dus dat je alleen dat nog daar zou kopen. ben dus wel benieuwd waarom je ALLEEN die daar nog zou kopen :)

Als ik ze bestel ben ik duurder uit in verband verzend kosten.

Ben ik blij dat de Dynabyte en de Mycom bij ons in de stad staan, daar kan ik het gewoon zonder probleem afhalen. Heb ooit een keer een spel van 35 euro gekocht bij de Dynabyte en ik kreeg nog 5 euro korting, omdat ik gratis een klantenkaart had. Ik heb er zelf geen negatieve ervaringen mee als je het gewoon afhaalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan