Probleem Easy Print Manager

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Waarderingsscore
22
Punten
38
Samsung lazer printer CLP 310 geïnstalleerd, staat ingesteld als standaardprinter, werkt perfect, dus geen problemen om te printen.
Maar heb nu de software geïnstalleerd "Easy Print Manager" van Samsung zelf, maar deze vindt mijn printer niet.
Heb ook een printer scanner staan van Samsung, en daar ziet Easy Print Manager wel mijn printer, is wel aangesloten op een andere desktop.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Waarderingsscore
15
Punten
38
Wat is het voordeel van Easy Print Manager? Met andere woorden: is het nodig om de door jou gewenste afdruktaken te doen?

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Waarderingsscore
22
Punten
38
Voordeel is dat ik daar meer zie van mijn printer, toestand van toners enz. anders moet ik telkens een pagina afdrukken om te zien hoeveel mijn toners nog bevatten.

Rubensky

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
17 okt 2011
Waarderingsscore
236
Punten
63

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Waarderingsscore
22
Punten
38
Is deze dat ik geïnstalleerd heb, en printer is met usb kabel aangesloten, printer werkt gewoon, alleen als ik op toevoegen klik in de manager vindt hij niks.

Rubensky

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
17 okt 2011
Waarderingsscore
236
Punten
63
Kan je de printer eens in het netwerk hangen via een UTP kabel, en het dan nog eens proberen?

Roxmarie

Vaak hier
Lid geworden
3 jul 2010
Waarderingsscore
18
Punten
18
Zouden die 2 samsungs elkaar in de weg zitten? Of begrijp ik het verkeerd en zijn beiden op een ander systeem geïnstalleerd?

Is het wellicht mogelijk om in de easy print manager handmatig de printer toe te voegen door het IP adres van de printer in te voeren?

Bovenaan Onderaan