• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Easy Print Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Samsung lazer printer CLP 310 geïnstalleerd, staat ingesteld als standaardprinter, werkt perfect, dus geen problemen om te printen.
Maar heb nu de software geïnstalleerd "Easy Print Manager" van Samsung zelf, maar deze vindt mijn printer niet.
Heb ook een printer scanner staan van Samsung, en daar ziet Easy Print Manager wel mijn printer, is wel aangesloten op een andere desktop.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
 
Wat is het voordeel van Easy Print Manager? Met andere woorden: is het nodig om de door jou gewenste afdruktaken te doen?
 
Voordeel is dat ik daar meer zie van mijn printer, toestand van toners enz. anders moet ik telkens een pagina afdrukken om te zien hoeveel mijn toners nog bevatten.
 
Is deze dat ik geïnstalleerd heb, en printer is met usb kabel aangesloten, printer werkt gewoon, alleen als ik op toevoegen klik in de manager vindt hij niks.
 
Kan je de printer eens in het netwerk hangen via een UTP kabel, en het dan nog eens proberen?
 
Er zit geen aansluiting op voor een UTP kabel, kan hem enkel aansluiten via een usb kabel.
 
Zouden die 2 samsungs elkaar in de weg zitten? Of begrijp ik het verkeerd en zijn beiden op een ander systeem geïnstalleerd?

Is het wellicht mogelijk om in de easy print manager handmatig de printer toe te voegen door het IP adres van de printer in te voeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan