• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Edge favorieten verdwenen/niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

avgnhelp

Bekend gezicht
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
125
Waarderingsscore
0
Paar dagen geleden een windows 10 update en nu komt er steeds deze tabblad als ik edge open:
imgpsh_fullsize.jpg

Werkbalk favorieten zijn er nog wel maar als ik alle andere favorieten wil openen gaat het vastzitten en sluit Edge.

Ze zijn nog wel ergens, alle icoontjes kan ik hier nog zien:
%LocalAppData%\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\DataStore\Data\nouser1\120712-0049\Favorites

Maar hoe kan ik dit opplossen? Met een AVG antivirus scan vond het wel iets maar ik moet dan een extra software aanschaffen maar om hiervoor te betalen..
 
Ze zijn nog wel ergens, alle icoontjes kan ik hier nog zien:
%LocalAppData%\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\DataStore\Data\nouser1\120712-0049\Favorite


de snelkoppelingen zelf van de opgeslagen Edge favorieten zou je in de map Favorites moeten vinden ..
%LocalAppData% \ Packages \ Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe \ AC \ MicrosoftEdge \User \ Default \ Favorites
**jij zit op een verkeerde plaats te zoeken .
 
tevens wilt de melding die je nu laat zien wilt enkel maar zeggen dat op het moment dat er een herstart gebeurde om de betreffende update te configureren er verschillende tap bladen open stonden in de edge ...m.a.w de edge stond dus open terwijl er herstart werd en men vraagt hier enkel om verder te gaan in de geopende tap bladen of dat je deze wilt afsluiten om dan gewoon de edge te gebruiken met de ingestelde start pagina..
*deze melding heeft dus niets met je favorieten te maken .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de snelkoppelingen zelf van de opgeslagen Edge favorieten zou je in de map Favorites moeten vinden ..
%LocalAppData% \ Packages \ Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe \ AC \ MicrosoftEdge \User \ Default \ Favorites
**jij zit op een verkeerde plaats te zoeken .

In de map favorieten zitten ze helaas niet. Daar zitten alleen nog de werkbalk favorieten. In de andere map zie ik nog wel alle pictogrammen, maar ik weet niet wat ik ermee kan doen.

Ik heb nog hetzelfde probleem, ik kan alles met Edge toen maar zodra ik op de favorieten knop druk gaat het vastzitten en sluit het vanzelf.

Is er nog een manier om mijn favorieten te redden? Ik wil ze importeren naar Chrome(heb ik trouwens geprobeerd en chrome vind ze ook niet) en dan verwijder ik die nare Edge.
 
als er niets te vinden is van snelkoppelingen in de map favorieten waar ik eerder naar verwees dan zijn deze effectief verdwenen ...
tenzij je de favorieten nog heb die eerder werden opgeslagen onder de IE in dat geval zou je deze wederom naar de edge kunnen exporteren ..
*de plaats waar jij dus eerder naar verwees zijn afbeeldingen en dus geen snelkoppelingen !
 
Ik maak een poging om iets te kunnen vinden met Recuva recovery..
 
weinig kans dat deze dus gevonden worden aangezien je eerder vermelde dat dit na een update veroorzaakt zou zijn ...precies dat de edge bij u gereset werd .. hier dus niet en ik draai hier de laatste build 15063.332
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan