• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Een Excel bestand verticaal maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thilant

Nieuw lid
Lid geworden
5 jan 2014
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Beste,
Misschien een domme vraag.
Ik wil in Exel een urenlijst maken, maar als ik Exel open, opent deze altijd in een verticale lijst.
Ik kan niets vinden om dit horizontaal te maken, wat ik graag wil, dan kunnen er in de breedte meer kolommen op.
De rijen naar beneden hoeven niet zo lang te zijn.
Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg.
Bijvoorbaat dank.
Thilant.
 
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
Klopt het dat ik uit jouw vraag begrijp dat je liever in de breedte dan in de hoogte werkt?

Dan kan, dan moet je de pagina instelling op "liggend" instellen. Dan wordt ook in die vorm afgedrukt en krijg je in de breedte bij een afdruk meer kolommen op je papier dan bij de standaard instelling.
Dat gaat dan ten koste van de hoogte maar dat maakt niet zoveel uit schrijf je.

Je weet hoe je de pagina instelling op liggend moet krijgen?
 
Hartelijk dank , ik ben er uit , had alles afgezocht naar een knop in start zoals bij andere programma's.
Mijn inziens is het nm niet logisch dat je eerst naar bestand en afdrukken moet gaan om de pagina in de juist stand te krijgen. MvGr. Thilant
 
Het heeft natuurlijk uiteindelijk wel met afdrukken te maken maar je zou het eerder verwachten in iets als beeld->paginainstelling.

Maar graag gedaan, fijn te horen dat het gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan