• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Een gloednieuwe C++ Tutorial: C++ GUI - De basis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Student20

Nieuw lid
Lid geworden
6 jul 2013
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Vandaag breng ik mijn eerste officile handleiding uit! Het is een 'tutorial' over het programmeren in C++.
Zoals de titel al aangeeft zal deze tutorial gaan over de basis technieken van de programmeertaal C++.

De tutorial gaat over het programmeren in C++ met GUI's. Een GUI is eigenlijk het visuele gedeelte van een applicatie. Je moet hierbij denken aan een scherm met bijvoorbeeld knoppen en invulvakjes erop. In deze tutorial wordt alles vanaf het begin uitlegt, met oog voor detail en interessante weetjes.

De tutorial is in Pdf-formaat er bevat maar liefst 40 pagina's!.

Veel lees en leer plezier :biggrin:


Download
 
aaah, interesting

Maar de link naar de tut stond er dus ging er vanuit dat die er ook was.

Mijn Excuus.
 
Hoezo dat Abraham? Er zijn legio studenten die een website bij 000webhost.com hebben gehad, vergeten en dan wordt het opgeruimd. Dat heeft niets te maken met (eventueel) plagiaat, maar alles met niet meer gebruiken.

En plagiaat? Date is toch alleen maar iets publiceren onder je eigen naam zonder een bronvermelding? Dat kunnen we niet meer nagaan, want de link werkt niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo dat Abraham? Er zijn legio studenten die een website bij 000webhost.com hebben gehad, vergeten en dan wordt het opgeruimd. Dat heeft niets te maken met (eventueel) plagiaat, maar alles met niet meer gebruiken.

En plagiaat? Date is toch alleen maar iets publiceren onder je eigen naam zonder een bronvermelding? Dat kunnen we niet meer nagaan, want de link werkt niet meer.

Dat 000webhost.com kende ik nog niet, vandaar en redenering die je opgeeft klinkt ook plausibel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan