Die blaast meer dan de andere en na uitleen aan een buur en format blijft hij zijn cpu speed volgens HWmonitor van CPUID voorbij 148% belasting jagen. Hoe zet ik die op fabriekssetting? Hoe is die overclockt vraag ik me ook af. Iemand ervaring mee?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens in de bios instellingen. Als je in de bios gaat is daar veelal wel een optie bijv. "set to fail safe" dan zet hij alle instellingen in de veiligste modus. Normaliter is er nog een andere soortgelijke optie.Iemand ervaring mee?
Dan is dat goed. Energiebeheer kan ook nog dat daar aan wat veranderd is. Die kun je wel degelijk customizen dat de cpu vol vermogen moet leveren continue.hoogste performance naar gebamanceerd.
En?Kijk in de hardware monitor van de UEFI, CPUID kan het fout hebben, wel de laatste versie?
Heeft weinig zin lijkt me. Dan moet ik eerst het systeem stressen met een testprogramma. Het is tijdens en na de fresh windows en de bijhorende updates dat het gebeurt.kan je de CPU-Z schermen eens hier plaatsen? Het zou niet de eerste keer zijn dat de getallen verkeerd geïnterpreteerd worden. Ik zeg niet dat je het fout leest, maar even uitsluiten kan geen kwaad. Het gaat me dan om de volgende tabbladen: CPU, Mainboard, Memory en SPD.
Als die Windows versie dan maar nieuwer is dan de chipset driver die aangeboden wordt, anders kan die driver niet in die ISO zitten.Ik heb via Lenovo inmiddels de originele versie van windows op USB gezet maar het gedrag blijft zo.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.