• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

een vraag over installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

booky

Nieuw lid
Lid geworden
14 aug 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo,
kan ik zowel op de c-schijf als op de d-schijf hetzelfde programma installeren, zonder dat die op de c-schijf overgeschreven wordt?
Het gaat om twee verschillende versies van Bluegriffon en ik wil graag de verschillen zien tussen die twee.

alvast bedankt
 
zou een mogelijkheid zijn, maar probleem is heb maar 1 laptop :)
En wil het eigenlijk niet op wagen, ben dan bang dat het origineel ook weg is
 
Maak op de D partitie een map Program Files (x86) aan.

Bij installatie hoef bij de ene versie in installatieregellocatie de c:\ in d:\
te veranderen en de instalatie zal dan op D gebeuren.
 
Maak op de D partitie een map Program Files (x86) aan.

Bij installatie hoef bij de ene versie in installatieregellocatie de c:\ in d:\
te veranderen en de instalatie zal dan op D gebeuren.
ok zal dat proberen, en anders....I'll be back :)
 
Nee, dan heb je C het ene programma en op D het andere.

Alleen waarom je twee versies wil gebruiken, ontgaat mij.
 
Ik hoop dat eventuele registersleutels extra aangemaakt worden en niet de originele overschrijven, anders kon je nog wel eens met een kreupel programma blijven zitten...
Ik heb voor dit soort gevallen een oude harddisk waarop Windows staat geïnstalleerd. Deze schijf doe ik in de laptop in plaats van de originele, daarna kan ik doen wat ik wil. Na afloop gaat de originele schijf er weer in en heb ik m'n vertrouwde systeem weer terug.
 
Het simpele antwoord op je vraag is: ja, dat kan. Als je 2 schijven en/of partities heb dan kan dat. De ene keer kies je bij de installatie optie voor een map op de C schijf de andere keer voor een map op de D schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan