• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Eenvoudig programma om een eenvoudige website (mobiel-vriendelijk) te maken (FTP-upload)

Status
Niet open voor verdere reacties.

FredPost

Nieuw lid
Lid geworden
10 jun 2019
Berichten
16
Waarderingsscore
0
Goedemorgen,

Links en rechts om mij heen gevraagd, maar ik kom toch op dit forum uit. Ook gezocht naar een verse soortgelijke vraag. Ik zoek eenvoudige software - geen Wordpress, en ik wil er voor betalen - om min of meer landingpages te maken. nu kom ik bijvoorbeeld met Google terecht op Magix. Heeft iemand wellicht ervaring of een tip? Ik neem aan dat ik een voorbeeld kan geven, aangezien het om een nichemarkt gaat, en niets van doen heeft met computers. Het gaat bijvoorbeeld om landingpages als deze wat te restylen en mobiel-vriendelijk te maken. Met een mobiele telefoon wordt immers steeds vaker besteld.

Bij voorbaat dank, vriendelijke groet, Fred
 
Je wil gaan betalen voor software omdat je een voor mobiel gebruik optimale pagina's wil maken, zonder er stil bij te staan dat dit met het gratis WordPress ook te realiseren is.
 
TemplateToaster - Thema Bouwer Software voor WordPress, Joomla, Drupal, Magento en meer.

Zo heb je bijv. TemplateToaster, zeer gebruiksvriendelijk en toegankelijk, met vele kant-en-klare professioneel ogende templates, die je geheel naar wens kunt aanpassen. De gegenereerde website of landingpage is geschikt voor alle maten browsers (responsive). Websites kunnen worden geëxporteerd naar een map en daarna kan de map worden ge-ftpd met een ftp-programma naar wens.

TT beschikt over een rijen- en kolommensysteem (bootstrap gebaseerd) en het is handig als je wat basiskennis van css hebt. Je hebt niet direct te maken met css in TemplateToaster maar wat margin/padding is moet je wel weten.

Er is een trial versie van TT beschikbaar (niet tijd-gelimiteerd), daarmee kun je echter geen projecten bewaren.
 
Je wil gaan betalen voor software omdat je een voor mobiel gebruik optimale pagina's wil maken, zonder er stil bij te staan dat dit met het gratis WordPress ook te realiseren is.

Goedemorgen,

Ten eerste bedankt voor de respons. Het probleem mijn inziens is met gratis programma 's - welke niet naar een betaalde versie geüpdate kunnen worden - is dat er toch ergens een verdienmodel dient te zijn. Dat uit zich vaak of in het verplicht opgeven van persoonlijke data, of een duidelijk merkteken onder, of elders op de landing page. Nu ben ik ZZP-er dus kan de BTW etc. aftrekken van de belasting. Dat maakt het betalen voor goede software makkelijker. Overigens zelf wezen speuren naar de Magix software recensies, en die zijn laten we zeggen niet overwegend goed.

Vriendelijke groet, Fred
 
TemplateToaster - Thema Bouwer Software voor WordPress, Joomla, Drupal, Magento en meer.

Zo heb je bijv. TemplateToaster, zeer gebruiksvriendelijk en toegankelijk, met vele kant-en-klare professioneel ogende templates, die je geheel naar wens kunt aanpassen. De gegenereerde website of landingpage is geschikt voor alle maten browsers (responsive). Websites kunnen worden geëxporteerd naar een map en daarna kan de map worden ge-ftpd met een ftp-programma naar wens.

TT beschikt over een rijen- en kolommensysteem (bootstrap gebaseerd) en het is handig als je wat basiskennis van css hebt. Je hebt niet direct te maken met css in TemplateToaster maar wat margin/padding is moet je wel weten.

Er is een trial versie van TT beschikbaar (niet tijd-gelimiteerd), daarmee kun je echter geen projecten bewaren.

Goedemorgen,

Ten eerste bedankt voor de respons. Wil ik zeker gaan proberen. Zelf (ben 50) ben weliswaar opgegroeid met de eerste Sinclair computers, maar andere zaken interesseerden mij toen meer als puber zijnde zullen we maar zeggen. Ik dien te zeggen dat ik weinig weet van css. Ooit - in 1998 nog - met (jawel) Publisher iets op het web gezet. Dat is kinderspel, maar niet mobielvriendelijk, beperkt, en ook niet bedoeld voor websites.

Vriendelijke groet, Fred
 
Tussen haakjes, Wordpress wordt hier stevig aangeraden.. Proberen is ook een optie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan