• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Eerste 2 seconden in filmpjes geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismenos

Nieuw lid
Lid geworden
25 jun 2016
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Beste,

Onlangs heb ik een nieuwe laptop aangeschaft van het merk HP.
Het betreft een Pavilion 15"

Ik heb alle updates en drivers (voor zover ik weet) geinstalleerd, maar ik zit nog steeds met het volgende probleem:

Elke keer als ik een filmpje afspeel via een mediaspeler, lees: Youtube, Dumpert, NPO, Windows Media Player en VLC (wellicht meerdere), Dan komt er pas na 2 seconden geluid uit mijn speakers.
Het probleem lijkt te verdwijnen, op youtube althans, als ik een een filmpje of 10 heb afgespeeld achter elkaar.

Op mijn vorige laptop, een HP Omen 15", had ik hetzelfde probleem. Dit was ook een nieuwe laptop, die helaas na 6 maanden gestolen is. Het geluidsprobleem lijkt dus niet vanzelf weg te gaan!

Hopelijk hebben jullie enig idee waar dit probleem vandaan komt, zodat dit misschien wel opgelost kan worden.

Mvg,

Micha
 
Ik vind dat maar een raar probleem, heb dat zelf nog nooit meegemaakt, maar gebruik ook geen HP.
Zowel Lenovo als Dell heeft bij mij nooit dat rare geluid met vertraging opgeleverd.

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.
  • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.
  • Bevestig dat eerste dus.
  • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.
 
Ik vind dat maar een raar probleem, heb dat zelf nog nooit meegemaakt, maar gebruik ook geen HP.
Zowel Lenovo als Dell heeft bij mij nooit dat rare geluid met vertraging opgeleverd.

Post enkel de link, die je via onderstaand tool verkrijgt.

Download
51ec442687372-sp_64_Canned.png
Speccy van Piriform


Bij de installatie van "Speccy" wordt gevraagd om de Google Chrome webbrowser mee te installeren.
Indien je dit niet wenst, verwijder dan de vinkjes.

Speccy van Piriform opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: start "Speccy" middels dubbelklikken.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: start "Speccy" middels rechtsklik en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Speccy van Piriform gebruiken:
  • nadat de analyse van Windows klaar is, plaatst "Speccy" de uitkomst daarvan in een nieuw venster.
  • Klik nu in de menubalk op Bestand (File) en kies voor Publiceren (Publish Snapshot)
  • Bevestig het publiceren door JA (Yes) te klikken.


    • Nu zal een pop-upvenster openen met daarin de vraag voor wel of niet publiceren.

    • Bevestig dat eerste dus.

    • Kopieer nu de link in het nieuw geopende webvenster en plak die link in jouw volgende bericht.

Bedankt voor de reactie. Bij deze de link:

http://speccy.piriform.com/results/kvQRC06pWLiU7GLv3pn2D05

Mvg,

Micha
 
Druk tegelijk de Windows Toets en en de X-toets in.
Je krijgt daan het X-menu en kies daarin Configuratiescherm.
Ga naar Programma's en onderdelen en verwijder daar de HP Audio Switch

Start daarna jouw notebook opnieuw op - mogelijk dat het geluid daarna wel meteen start.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan