Op de afbeelding een globale tekening van wat ik in mijn hoofd heb. Het groene kader (= afbeelding) komt vanuit links in met een fade-effect. Tegelijkertijd komt het rode kader (= eveneens afbeelding) vanuit het midden/rechts. Na enkele seconden gaan ze op dezelfde manier ook weer uit beeld. Vervolgens komen er weer twee kaders met nieuwe afbeeldingen. En daarna nog een keer. Na die cyclus moet er weer met de eerste twee afbeeldingen gestart worden.
Kunnen jullie mij adviseren op welke manier ik dat het beste kan realisren: d.m.v. een animatie of een slider. Ik heb al eens rondgekeken, o.a. op Codepen, maar nog niet iets gezien waarvan ik dacht, hier kan ik van maken wat ik beoogd heb. Waar kan ik het best naar zoeken?
Kunnen jullie mij adviseren op welke manier ik dat het beste kan realisren: d.m.v. een animatie of een slider. Ik heb al eens rondgekeken, o.a. op Codepen, maar nog niet iets gezien waarvan ik dacht, hier kan ik van maken wat ik beoogd heb. Waar kan ik het best naar zoeken?