• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

EID kaartlezer software werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Installatie EID software

De kaartlezer is een OneSpan kaartlezer.

Ik heb een nieuw ID kaart en sindsdien werkt de kaartlezer niet meer, ik weet niet of er enig verband is.


Ik volg de volgende procedure :
  1. Website Eid.belgium.be
  2. Accepteren en downloaden
  3. Belgium-id-quickinstaller uitvoeren
  4. Belgium ied middleware toestaan om wijzigingen uit te voeren
  5. Wachten, wachten……..er gebeurt niets
  6. Daarom Belgian-eid-qiuckinstaller gestart
  7. Belgium ied middleware toestaan om wijzigingen uit te voeren
  8. Er gebeurt nog altijd niets…………………………………..
  9. Na lange tijd Welkom Popup om installatie te starten
  10. EID software geïnstalleerd en voltooid
  11. Testen kaartlezer
  12. Foutbericht EID software kaartlezer reageert niet
  13. Als ik mijn ID kaart in de kaartlezer plaats dan lichten het rode en groene lampje tegelijk op.
 
Opgelet! Als uw kaartlezer niet wordt gevonden, dan kan het zijn dat die in de testfase niet wordt herkend. Controleer of hij goed verbonden is en klik op 'Opnieuw'. Werkt dit niet? Herstart dan uw computer. De eID software opnieuw installeren lost het probleem niet op.

Opgelet! Kan de eID software uw eID niet lezen? Dan krijgt u de melding dat de test niet geslaagd is. Sluit dan de testfase af en herstart uw computer. De eID software opnieuw installeren lost het probleem niet op.


Blijft u problemen hebben om de software te testen? Neem dan contact op met ons.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan