• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eigen Prive video's van YouTube downloaden met wereldweide blokkade wegens auteursrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperp

Gevestigd lid
Lid geworden
6 aug 2010
Berichten
372
Waarderingsscore
0
Weet iemand hoe dit kan??

Het lukt mij vooralsnog enkel met deze tool: http://kibase.com/YoutubeDownloaderAdv.html
Helaas levert dit wel in op de oorspronkelijke beeldkwaliteit, ook zijn de video's niet in 1080p HD te downloaden (wel 720p HD, nouja dat is de resolutie, de kwaliteit zelf is echter nou niet bepaalt 720p)
De originele video die ik wil downloaden is overigens wel 1080p.

Dus ook niet echt een geweldige tool.
Wat reserve tools kunnen uiteraard ook geen kwaad, dus weet iemand wat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is Freemake Video Converter een idee? Daar zit een optie in waarmee je video's van YouTube kunt downloaden, gewoon door de URL van de video (uit het tabblad 'delen' op YouTube) te copy-pasten.

Vervolgens kun je het bestand downloaden en converteren naar bijvoorbeeld een AVI-bestand. De kwaliteit laat je dan op 'zoals de bron' staan. Als je een 1080p video downloadt, zou dat volgens mij op die manier moeten kunnen.
 
Is Freemake Video Converter een idee? Daar zit een optie in waarmee je video's van YouTube kunt downloaden, gewoon door de URL van de video (uit het tabblad 'delen' op YouTube) te copy-pasten.

Vervolgens kun je het bestand downloaden en converteren naar bijvoorbeeld een AVI-bestand. De kwaliteit laat je dan op 'zoals de bron' staan. Als je een 1080p video downloadt, zou dat volgens mij op die manier moeten kunnen.

Geweldig, dit is precies wat ik zocht!
Er zit ook een mogelijkheid in om in te loggen op mijn YouTube account, en ook dat de video geblokkeerd is wegens auteursrecht wordt mooi genegeerd.
Slecht 1 klein minpuntje, het duurt wel wat langer dan Kibase.com ,deze zal ik dan ook vast houden in het geval de beeldkwaliteit het er wat minder toe doet.
Heel hartelijk bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi zo. Graag gedaan :smile: !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan