• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eigen website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

adpcp

Vaak hier
Lid geworden
20 feb 2008
Berichten
937
Waarderingsscore
2
Ik wil graag een website bouwen voor de verkoop van wat handwerk. Er moet dus ook kunnen worden besteld en betaald via die site. Iemand een suggestie waar ik zoiets vind en dan ook een die makkelijk is te bouwen door een relatieve leek?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Begin eens eenvoudig op wordpres.com door daar zelf een blog te creren.
WordPres is zeer soepel - dat blog bouw je eenvoudig uit tot een website.

Tuts voor WordPress vind je zo via Google.


Een andere mogelijk is via AMPPS Wordpress lokaal in jouw Windows te installeren en dan kan je er mee stoeien wat jij wil zonder dat via een host moet.
En ben je tevreden met het resultaat kan je alles naar een host uploaden via ftp.


https://www.google.nl/search?q=word...&gfe_rd=cr&ei=dWTPVtyvPKOH8QeU0axY&gws_rd=ssl
 
Ik ga proberen..thx so far Abraham
 
Ik weet niet of het nog nodig is, maar ik heb succes gehad met Webnode. Ik heb daar enkel een website aangemaakt, en dat liep heel gemakkelijk. Bij andere providers is het wat ingewikkelder om de website te bouwen. Ik vond het ook tof dat ze instructievideos hebben. Dat maakte alles veel gemakkelijker.

De klantendienst daar is ook heel behulpzaam. Ik hoefde nooit lang te wachten op een antwoord.
 
Mocht je het helemaal zelf willen doen dan heb je altijd nog de mogelijkheden van HTML CSS en PHP. Dit is wel een stuk moeilijker en kost waarschijnlijk veel meer tijd.
 
@Maarten Raadsma ,

Het is niet toegestaan om te reageren op een topic ouder waar al 2 weken niet meer is gereageerd.
Dus zeker niet op een topic uit 2016.
Hier een stukje uit de forum regels.
Het is niet de bedoeling dat u reageert in oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd), tenzij u hetzelfde probleem hebt en de voorgestelde oplossingen niet werken.

Daarom heb ik dit topic op slot gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan