• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eigenschappen Details

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piefke

Gevestigd lid
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
200
Waarderingsscore
1
Hallo,

Een eigenaardigheidje. Bij de meeste files kan je via 'eigenschappen' en 'details' extra informatie meegeven over deze file.

Nu gebeurd het dat je bij bepaalde files helemaal niets kan ingeven, noch wijzigen. Blijkbaar is die informatietoegang om een of andere manier geblokkeerd. Gebeurd evengoed met files die ik zelf heb aangemaakt.

Ik heb al eens gekeken naar 'Archief' of 'Enkel lezen' eigenschappen, maar die zijn niet aangevinkt.

Weet iemand van jullie hoe dit komt ? En vooral: wat je er aan kan doen om toch toegang tot die extra file-informatie te krijgen ?

Systeem info: Windows Vista en de bewerking geberud gewoon in de mappen, linker muisknop en vervolgens 'eigenschappen' oproepen.


Met dank, Paul
 
administrator rechten?:meeting:
 
Ik denk het niet. Van 12 files met dezelfde rechten achter elkaar aangemaakt, is er 1 die ik NIET kan wijzigen, terwijl voor alle files dezelfde rechten gebruikt zijn geweest. Waarschijnlijk zal dit toch een andere oorzaak hebben en heb ik naar gezocht, maar toch bedankt. Ciao
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan