• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Einde levensduur accu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fabber

Vaak hier
Lid geworden
12 sep 2011
Berichten
655
Waarderingsscore
0
He allemaal!

Mijn HP (Pavilion 17-E010ED) geeft sinds kort bij het opstarten een accuwaarschuwing.
Nu heb ik 2 vragen:
1: Is mijn accu daadwerkelijk (bijna) overleden, of kan hier nog wat aan gefixt worden? (Wellicht een softwarematige truc van HP om je zo richting een nieuwe accu te duwen na een bepaalde tijd?)

2: Mocht ik daadwerkelijk een nieuwe accu nodig hebben, welke adviseren jullie dan? Ik zag dat er een behoorlijk prijsverschil zit tussen origineel en namaak, waar doe ik verstandig aan?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
 
kijk eens bij dennis.nl heb je deze al voor 30€
heb er bij dennis dit jaar alleen al er 3 dienen aan te kopen aangezien de garantie periode aanzienlijk voorbij was ...de gebruikers zijn er nog steeds tevreden over ..
 
Ik heb enkele jaren geleden ook viadennis een accu gekocht die niet origineel was.
Alleen ging hij binnen de garantie periode al kapot, maar werd wel netjes vervangen.
De andere accu heeft het toen langer vol gehouden.
 
ik neem telkens eerst contact op met via dennis.nl om exact aan te geven om welk soort accu het gaat als alles duidelijk is dan pas ga ik over tot de bestelling immers dient de eigenaar(s) akkoord te gaan ... heb er nog nooit 1 gehad welke problemen gaf ...de service loopt zeer vlot .
zoals ik al eerder zei dit jaar zijn er al 3 besteld en dan tel ik de vorige jaren niet mee ..
 
Ja hun service is zeer goed, bij problemen even bellen en het wordt gelijk opgelost.
 
Hartelijk dank voor jullie advies heren.
Heb inmiddels bij Dennis een Sygnosis accu besteld en deze komt als het goed is morgen binnen.
 
Geen dank!
Bedankt voor de terugkoppeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan