Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, we komen niet bij elkaar over de vloer, jaarlijks hebben we een BBQ waar ook de echtgenoten(tes) aanwezig zijn, die zijn ook altijd heel leuk maar gezien de leeftijd word dat nooit laatJe zou ook een paar nieuwe laptops met staffelkorting kunnen aanschaffen, een beetje onderhandelen mag altijd. Maar het is misschien niet zo'n fysieke club die bij elkaar over de vloer komt.
Ach genoeg mensen die niet om privacy geven en alles online delen/gooienEn jouw belangrijke info staat bij MS.
Maar oke het is een alternatief inderdaad.
Ik ga uit van de doorsnee gebruiker en encrypted is weer extra werk.dan sla je het toch encrypted op?
Dit gaf ik ook in bericht 26 als optie.Intussen gevonden dat ondersteuning voor Windows 10 GRATIS zal verlengt worden voor een jaar er hangt wel een voorwaarde aan vast met dingen in de cloud en dergelijke.
Genoeg mensen die onder de 5 Gb kunnen blijven, maar goed er zijn nu tenminste meerdere opties voor mensen.Ja had ik wel gezien maar nu blijkt het gratis te gaan zijn mits voorwaarden.
Ik zei het er ook alleen maar bij voor de zekerheid omdat het nergens anders vermeld wordt en het is wel belangrijk dat de doorsnee gebruiker dit ook weet.Genoeg mensen die onder de 5 Gb kunnen blijven
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.