• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Elektrische auto's

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166773
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 166773

Gast
Zoiets dacht ik al. Wat vinden jullie van Tesla, Google, Microsoft, SpaceX of Apple? Kies een onderwerp, dan kunnen we een gesprek beginnen met als doel het laatste woord hebben, lijkt me leuk. :)
 
Laatst bewerkt:
Dan ga ik voor Tesla.
Dat vind ik een geweldig mooie auto.
 
Ze zijn inderdaad zeer mooi, maar ze worden ook beoordeeld op een van de veiligste auto's. Zo zit de nieuwe model 3 boven een Volvo model (geen idee welke, Elon Musk heeft er wel over opgeschept dus er is vast wat over ye vinden op internet). Helaas zijn ze wat aan de dure kant, hoewel ze steeds goedkoper worden. De nieuwe model 3 is €34 000.

Ze maken ook dakpannen met zonnecellen, mooier en lichter dan zonnepanelen.
 
Ja klopt de prijs is hoog, maar dan heb je wel een prachtige auto.
Hopelijk worden de elektrische auto binnen een paar jaar goedkoper.
 
Ja, Tesla probeert nu al de auto's goedkoper te maken. De nieuwe zijn meestal wel mooi. Maar de SUV's en de eerste Tesla vind ik er niet zo mooi uit zien
 
Die 2 modellen vind ik dus wel mooi en vond juist het model 3 tegenvallen.
Maar Elan musk is goed bezig.
Zijn zonnedak in ook in productie, dit is een oudere bericht, want ik kon zo snel niet de laatste vinden.
Tweakers
 
Het is natuurlijk ook de kunst om een auto te bouwen die goedkoper is. Maar daarin tegen wel net zo'n sterke accu heeft als de duurdere modellen. Dan wordt het wel aantrekkelijk.
 
Ik ben benieuwd hoe het de komende jaren uitpakt. Nu naast Volvo ook Volkswagen en Mercedes 50 modellen gaat uitbrengen die ook in een elektrische variant komt.
 
Eens kijken of er ook een betaalbare variant tussen komt te zitten? Het is op dit moment nog zo dat die dingen als occasion niets waard zijn omdat de accu's dan al een eind versleten zijn.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan