• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Elgato HD60 Pro wilt niet werken in ESXi 6.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

cougar014

Gevestigd lid
Lid geworden
13 sep 2010
Berichten
255
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb zojuist een Elgato HD60 pro aangeschaft om te kunnen game streamen vanaf m'n game pc.
Om resources te besparen en geen tweede pc te hoeven aanschaffen heb ik bedacht om dit kaartje in mn ESXi server te stoppen
Dit werkt tot op zekere hoogte.
ESXi laat het PCIe device zien in de lijst hardware en geeft mij de optie om PCI Passthrough te enablen.
Na dit gedaan te hebben en het device gekoppeld te hebben aan een VM geeft VMware aan dat dit is gelukt.
Echer als ik vervolgens de VM probeer op te starten geeft hij aan dat het aanzetten van de VM is gelukt, echter al kort na het opstarten van de VM bevriest de VM en sluit ESXi de VM automatisch af....

Heeft iemand enig idee hoe ik de Elgato HD60 Pro aan de praat kan krijgen in een Windows 10 Pro VM op een VMware ESXi 6.5 Server??

Alvast bedankt.
 
Kun je hem niet beter omruilen tegen de externe versie?
 
Mjah, achteraf misschien wel.
Dit leek me juist de perfecte oplossing, kan tijdens het streamen ook delen opnemen. Ipv of of...

Maar met dit gezeur....
Heb hem momenteel in m'n gewone pc zitten.
Hoop gedoe om het goed werkend te krijgen ivm scaling tussen 4k game monitor en 1080p opnemen.
Maar het is gelukt.

Het zou alleen nog mooier zijn als er een oplossing zou zijn om hem in ESXi werkend te krijgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan