• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Elke keer een andere BSOD met win 7 & 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nasizen

Nieuw lid
Lid geworden
8 apr 2014
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Harrie, ben nog student en ben 23 jaar oud.
Ik houd ervan om thuis bezig te zijn op mijn computer, maar ik heb nu al een tijd (> dan 1 jaar) een probleem met mijn computer. Ik heb elke keer een ander BSOD waardoor ik al meer dan een jaar alleen mijn laptop gebruik. Dit vind ik zonde en wil weer mijn computer in orde maken, maar heb geen idee wat voor het probleem, BSOD, zorgt.

Probleem: BSOD
Ik krijg op onwillekeurige momenten en tijdens onwillekeurige handelingen (VB: Zwaar gamen, FILM kijken, browsen, of document tikken in WORD) een BSOD. Het is de ene keer mijn mn RAM, de ander keer mijn videokaart en de ander keer weer mijn HDD en ik heb er nog een 1 of 2 varianten van een BSOD gehad.

Probleem doet voor sinds:
Ik had een keer nieuwe RAM in mijn computer gezet, maar had ze er waarschijnlijk niet goed in geplaatst waardoor de boel een beetje ging roken en mijn computer ging niet meer opstarten.
Vervolgens mijn computer naar een computerzaak gebracht (> 1 jaar geleden), toen ging mijn computer weer aan thuis en werkte alles. Maar sindsdien kreeg ik elke x het probleem wat hierboven beschreven staat.

Wat ik heb gedaan?
Ik heb Windows 7 opnieuw geinstaleerd. Heb ook een ander DVD en variant van windows 7 geinstalleerd erop.
Ik heb ook Widows 8 geinstalleerd erop en dit draait momenteel erop.
Verder heb ik met MEMtest (geboot via USB) mijn RAM getest, maar deze bleek in orde te zijn.

De handelingen die ik heb verricht mochten niet baten. De BSOD'tjes blijven maar komen, even onregelmatig als voorheen.

Hoop dat iemand mij zou kunnen helpen met het probleem zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Heb nog redelijke specs in zitten, namelijk:

Moederboerd: Asus P7P55D-E Evo iP55
Processor: Intel Core i5 75
Geheugen: 2x OCZ 2x2GB DDR3 (totaal 8GB)
Videokaart: GeForce GTX 275
Voeding: Cooler Master Voeding Realpower 620W Modular
 
laten we kijken of er dumpfiles aanwezig zijn:

WhoCrashed introductie

WhoCrashed beschrijving

Download de free home edition van WhoCrashed naar je bureaublad via klik hier
whocra10.png
en installeer het tool via klikken/dubbelklikken op "whocrashedSetup.exe"

Nadat 'WhoCrashed' is opgestart, klik je op de "Analyze" knop.

Selekteer nu de inhoud van het venster, kopieer dit en post het resultaat in je volgende post.[/QUOTE]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan