• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

email gehackt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik heb hem al aangesproken maar hij zegt dat het niet bij hem ligt, ik ga me weer melden want het lijkt me logisch dat het daar vandaan komt

Of ze hebben het probleem nog niet gevonden en denken dat het bij jou ligt.
Heeft hij er wel goed nagekeken?

Je zou dit ook nog eens kunnen proberen.

  • Open het tabblad Start in Outlook
  • Klik op Ongewenste e-mail en kies Opties voor Ongewenste e-mail
  • Ga naar Tabblad Internationaal en klik op Lijst met geblokkeerde topniveaudomeinen
  • Zet een vinkje bij het land waar je geen mail van wil en klik 2 keer OK
 
er werd je in bericht #2 al gevraagd welke provider jij gebruikt … afhankelijk van je provider kun je dan ook regels aanmaken betreffende deze mails die jij niet wenst te ontvangen ..

Het gaat om een aangemaakt e-mail adres dat gekoppeld is aan een domeinnaam en niet aan de internetprovider .

ja ik heb hem al aangesproken maar hij zegt dat het niet bij hem ligt, ik ga me weer melden want het lijkt me logisch dat het daar vandaan komt

Dan zou ik mijn domein en bijhorende webpagina verhuizen naar een andere hosting . Er worden nu al e-mails geblokkeerd , uw domein kan al gemeld zijn wegens spam !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan