• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Email met bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

ploomans

Nieuw lid
Lid geworden
5 jan 2010
Waarderingsscore
0
Eens per week verstuur ik een nieuwsbrief aan ongeveer 400 mensen, BCC. Deze komt goed aan.
Af en toe verstuur ik emails aan een kleinere groep mensen, ook BCC, met een bijlage met een tabel of een plattegrond erin. Tot nu toe ging dat altijd goed maar sinds half december zijn er telkens problemen.
Een hele groep van 8 personen ontving zo'n mail niet. Daarna de bijlage in de mail zelf verstuurd. Deze werd wel ontvangen behalve door 1 persoon, die ontvangt helemaal geen mail meer van mij.
Vrijdag dan iemand een gewoon zichtbaar geadresseerde mail verstuurd met bijlage. Ook deze mail werd niet ontvangen.
Ik heb XP en gebruik Outlook Express.
Heb net gemerkt dat ik een update achterstand had met java. Dat is nu weer ok.
Kan iemand mij helpen?

Re: Email_met_bijlage

kan het niet zo zijn dat de ontvangers een probleem hebben?

Vanaf wat voor account verstuur je de mail? Dus wat komt er na het apenstaartje?

alice.nl
Het zijn wel heel verschillende adressen waarbij de mail met bijlage niet aankomt

Wat gebeurt er indien je de bijlage als gezipt bestand verstuurd.

Het kan zijn, dat sommige providers i.v.m. de veiligheid mails met gewone bestanden niet doorsturen!

Ik weet niet hoe ik een bijlage gezipt moet versturen.
Tot nu toe had ik ook nooit problemen met het versturen van een bijlage.

Klik maar eens met rechts op een bijlage - dan vindt je in het contextmenu datgene wat ik bedoel!
En dan het volgende, vanaf Windows ME zit die mogelijkheid in Windows, en kel Windows 2000 heeft die mogelijkheid niet!

Ok, dat lukt mij. Maar de bestanden die ik verstuur zijn niet groot (30 of 40 kB) en nogmaals ik heb dit probleem eerder nooit gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan