• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Email op een TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

xypelair

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2007
Berichten
829
Waarderingsscore
2
Sinds kort heb ik een smart tv , LG, en probeer een van mijn mailaccounts te openen.
Krijg echter telkens de boodschap dat ik cookies moet inschakelen. Ik kan met geen mogelijkheid vinden waar ik in de browser van LG TV dit kan berwerkstelligen.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Graag advies, B.v.d.
 
Heb jij geen handleiding van jou tv waar het instaat?
Welk type LG heb jij precies?
 
Het type is LG43uk6470, maar in de handleiding staat niets over internetten op de tv.
Ik probeer op internet nog iets te vinden.
 

 
Ik kan nu doorschakelen naar webOS en internetten. Maar zie nog geen mogelijkheid om op een of andere manier mail binnen te krijgen. Desnoods doorgestuurd van een mailaccount vanaf mijn computer.
 
Als jij web hebt op jouw TV, dan kan je mijn inziens ook naar de webmail gaan en inloggen.
 
Dan krijg ik de boodschap dat ik in de browser de cookies moet inschakelen. Ik kan in deze webOS geen link vinden omdat te doen zoals dat bv. in Firefox gaat.
 
Heb je in de browser geen instellingen optie zitten?
Want dan zou je dat daar kunnen aanpassen.
 
In deze browser (webOS 4.1.4-5725 van goldilocks-glacier ) zit een optie Instellingen, maar daaronder geen in- of uitschakelen van cookies.
 
Wel vreemd, want het zou toch aan te passen moeten zijn. Heeft LG geen community?
Want misschien dat hun het wel weten.
 
 
Zij behandelen alleen US clients, ik heb LG Nederland al gecontacteerd.
 
Ook op de community? Want iedereen kan daar toch een vraag stellen.
 
Ondertussen is op onverklaarbare manier het euvel verholpen. Ik kan plotseling mijn 2 mailprogramma,s installeren en gebruiken.
Deze topic kan be eindigd worden dus.
Bedankt.
 
Goed om te horen dat het is opgelost.
Ik heb het topic dan ook op opgelost gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan