• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Emet 5.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurina3

Vaak hier
Lid geworden
29 nov 2015
Berichten
620
Waarderingsscore
1
Kan geen PDF bestanden openen en krijg dan deze tekst.
Emet met detected
Sim Exec Flow mitigation and will close the application: AcroRD 32-exe
 
Hallo Laurina - welke Windows versie gebruik jij en welke versie Adobe PDF-reader.
 
Ik gebruik windows 7 Prof en de Adobe Acrobat Reader DC
 
Je kunt de instellingen in Emet veranderen voor Adobe, zodat jij geen melding meer krijgt. Ik neem aan dat jij Emet wil houden?
 
Jazeker, maar al die PDF's zijn met Adobe Acrobat DC gekomen en kan ik ze dan ondanks dat toch met Adobe openen ?
 
Hoe moet ik de instelling van Emet veranderen ?
 
Je kan veel beter opteren om Adobe Acrobat Reader te vergeten.
Ik gebruik al jaren Sumatra PDF, kliene omvang op de harddisk en supersnel.
 
Oke maar hoe doe ik dat.
 
Moet ik Adobe Acrobat Reader er eerst afhalen en bij welke kan ik Sumatra het beste downloaden
 
Als jouw Windows 64-bit is - dan de 64 bit versie.

Als jij in Verkenner zowel Program Files als ook Program Files (x86) hebt staan, gebruik jij de 64-bit versie van Windows.
64-bit tools starten altijd sneller op.

Heb jij alleen de eerst genoemde Program Files in jouw computer, dan gebruik jij een 32-bit versie.
 
Nee ik heb 64- bit.
En alles doet het nu.
Bedankt Abraham.
groetjes Laurina.
 
Fijn voor jou en weer veel plezier ermee.
Bovendien ben je nu verlost van de Adobe reader, die continu beveiligingsproblemen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan