• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

EML bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvD

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
868
Waarderingsscore
0
Hoe krijg ik een EML foto bestand geopend? Heb van alles geprobeerd, maar krijg de eml foto's niet geopend.
 
Welk e-mail programma gebruik jij.
Want daarmee kan je een EML-bestand openen (EML - opgeslagen bestand dat alle HTML kenmerken bevat van de originele e-mail - Outlook Express en Outlook).
 
Welk e-mail programma gebruik jij.
Want daarmee kan je een EML-bestand openen (EML - opgeslagen bestand dat alle HTML kenmerken bevat van de originele e-mail - Outlook Express en Outlook).

Dank voor uw reaktie. Ik gebruik als e-mail programma: @gmail.com
 
Je hebt dus geen eigen e-mailclint en G-mail is geen programma, want webgebaseerd.

Probeer het volgende: verander de extensie van .eml in .mht en open dan het bestand in Internet Explorer.
 
Ongelooflijk het werkt. Alleen jammer dat ik hem niet kan gebruiken in mijn Irfan View dia voorstelling.
 
Start IE weer op met dat bestand.
Druk dan op de functietoets F11, dan staat de hele afbeelding op je scherm zonder IE balk.
Druk nu op de Prtscr (PrintScreen) toets, druk weer op functietoets F11 en open vervolgens Paint.
Via de toetscombinatie CTRL+V plak je de afbeelding in Paint.

Opslaan als JPG in je map Afbeeldingen en je kan de afbeelding dan met IrfanVieuw openen.
 
Geweldig wat een goede hulp en advies. Uiteraard heb ik mijn donatie gedaan.
 
Fijn dat het jou gelukt is en namens het NCF dank voor de donatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan