• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

eml bestanden importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoomer

Gevestigd lid
Lid geworden
28 dec 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
0
hallo mede forummers :biggrin:

heb hier voor een klant z'n pc opnieuw geinstalleerd, deze draaide op windows vista. pc is nu geinstalleerd met windows 7 klant wil nu ook office outlook 2007 gaan gebruiken aangezien windows mail niet meer bij windows 7 wordt geleverd, alleen nu het addertje onder het gras windows mail heeft geen .PST bestand maar allemaal losse .EML bestanden weet iemand een manier om die in office outlook 2007 geimporteerd te krijgen???

groeten hoomer! :biggrin:
 
Volgens mij kun je via downloads gewoon Live Essentials downloaden en daar ook het emailprogramma van gebruiken. Als je dat volledig in gebruik hebt en je installeert daarna Microsoft Outlook 2007, kunnen de instellingen dan niet overgenomen worden?
 
tis gelukt, eerst email in windows live mail gezet vervolgens vanuit daar weer naar office outlook geexporteerd. beetje omslachtig maar het is gelukt :p

tnx all voor het meedenken!
 
Volgens mijn kennis om toegang te krijgen tot eml-bestand, moet u het converteren op .pst-bestandsformaat voor MS Outlook. Ik heb je vraag gezocht en gevonden: EML naar PST Omvormer
 
@peterwalker12

Je reageert op een topic uit 2012. Dit topic is dus al lang verleden tijd.

Voor de duidelijkheid zal ik dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan