• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

EMS Berichten??

L

lorindo

Gast
Hallo allen,

Weet iemand van jullie hoe je EMS berichten kan extracten van je mobiele telefoon? Ik heb een Samsung G-600...die ik vandaag met iemand omruil. Maar er staan bepaalde sms berichten die ik wil bewaren op mijn pc. Om mijn pc te kunnen laten communiceren met mijn G-600 gebruik ik een programma dat ik erbijj geleverd heb gekregen, namelijk Samsung PC Studio.

Hierin vind je ook de Message manager. Hiermee kan je dus SMS berichten opslaan op je pc. Behalve de EMS berichten. Het zijn SMS berichten die ik ooit in mijn telefoongeheugen heb opgeslagen. Eenmaal opgeslagen kan je het niet meer terugzetten...

Maar aangezien ik niet geloof in "kan niet" ...weet ik/hoop ik dat er vast iemand is die mij kan vertellen hoe ik ook een EMS bericht op mijn PC.

Ik heb google al nagelopen...en mischien heb ik iets over het hoofd gezien.

Greetz
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan