• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Engels in W7 omzetten naar nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zjef

Nieuw lid
Lid geworden
12 dec 2018
Berichten
11
Waarderingsscore
0
Ik heb laatst bij iemand gezien dat Windows 7 geheel in het engels is. Het Office pakket daarentegen is in het nederlands.
Nu is mijn vraag kan deze W7 omgezet worden naar het nederlands?
 
welke Windows 7 is het … in de pro of de ultimate kun je dit probleemloos verwezenlijken ..
word er een lagere versie gebruikt dan dien men een programma te gebruiken ...tevens dient het Nederlands taalpakket x64 bit dat je vanaf hier kunt downloaden omgezet te worden naar een .cab bestand en daar voor dien je dan het tooltje exe2cab.exe te gebruiken..
** best lees je dit topic eens na : Vraag - Taal veranderen in windows 7
 
De computer is 9 jaar oud, ik veronderstel dat het dan een x86 is.
Volgend jaar krijg ik deze computer in handen dus ik weet nog niet welke hardware en software deze omvat. Maar omdat ik het topic waarnaar je verwijst gelezen had, dacht ik bij mezelf om die taal om te zetten. Ik moet wel vertellen dat ik niet op de hoogte ben van het tooltje exe2cab.exe, evenmin van het slipstreamen van een Windows7.iso.
Waar kan ik eventueel aan die info aankomen?
 
er dient geen iso geslipstreamd te worden .. de taalpaketten die men aanbied zijn exe bestanden en exe2cab converteert exe dus naar cab bestand ..de genoemde vistalizator gebruikt cab bestanden..
het slipstreamen van een iso is enkel dan nodig indien je een verse installatie wilt starten maar dan kun je best via het tool iso downloader van heidoc je een Nederlandstalige Windows 7 iso ophalen ..

*je vermeld niet welke Windows 7 er aanwezig is ...
 
Ik weet dus niet welke Windows 7 erop staat. ik weet enkel dat die engelstalig is.
Ondertussen heb ik die bewuste Vistalizator gedownload en hou ik die apart totdat ik die computer in mijn bezit heb.
Als ik het goed begrijp bezit deze dus verscheidene taalprogramma's, dan moet ik enkel het nederlands aanklikken en hop het is gebeurt?
 
verkeerd gedacht ...de vistalizator bezit géén enkel taalpakket ...
jij dient deze Nederlandstalig taalpakket te downloaden ...
hier het Nederlands taalpakket indien de Windows een 64 bit systeem is ...
hier het Nederlands taalpakket indien de Windows een 32 bit systeem is ...
let op : dit zijn exe bestanden en deze dien jij nu om te zetten naar .cab
stel dat je dus het 32 bit taalpakket dient te gebruiken ..dan download je dus het
windows6.1-kb2483139-x86-nl-nl_b7e1c3046b218fb45a665ab5f5ed8a5ea8125760.exe en deze dien je dan om te zetten met het too exe2cab.exe zodat je
windows6.1-kb2483139-x86-nl-nl_b7e1c3046b218fb45a665ab5f5ed8a5ea8125760.cab verkrijgt ...
de vistalizator kan niet overweg met deze .exe taalpakketten

zie voorbeeld van zo een omzetting naar een cab bestand.
Ashampoo_Snap_zaterdag 15 december 2018_20h13m17s_001_.png
 
Bedankt voor de uitgebreide info.
Ik heb alles gedownload en in een aparte directory geplaatst.
Nu is het enkel afwachten tot ik die bewuste computer heb.
Als het gefixt is laat ik zeker iets weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan