• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Engels ingesteld op mijn Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Mijn Android is een Samsung J7 Sky pro.
Als ik een een woord tik in messenger op zijn Nederlands komt er een ander woord uit, op zijn Engels. Hoe los ik dit op? Wie kan mij dat eenvoudig en svp stap voor stap uitleggen?
 
Over het algemeen kan je dit aanpassen door de spatiebalk in te houden en dan de goede taal kiezen.
 
Dan zal er denk ik in de algemene instellingen iets niet goed staan, ik gebruik geen samsung telefoon. Maar bij mij is het terug te vinden onder de instellingen en dan onder talen en invoer. Onder Talen staat bij mij Nederlands gelecteerd
Onder Huidg toetsenbord (na hierop klikken) kun je heel veel instellingen vinden en aanpassen. Selecteer Gboard, klik op kies toetsenborden en vervolgens instellingen en dan op Talen, mogelijk dat hier Nederlands niet bij staat. Ook kun je nog even kijken onder het tabje tekstcorrectie. Ook is er een tabje spellingscontrole. Bij mij staat die op talen en dan systeemtaal gebruiken.
Nogmaals het kan zijn dat dit er bij de Samsung anders uit ziet. Maar ik denk dat je hier wel moet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan