• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

enkel Veilige Modus, normale stand mislukt

• Onderwerp starter Onderwerp starter bbbbbb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bbbbbb

Gast
Hoi,

Mijn compu pakt de 'normale stand'niet meer. Ik werk nu in de veilige modus en dat wekt de nodige irritatie (fotokwaliteit beneden peil, grote letters etc.). Tijdens opstarten al op F8 gedrukt, en de 'normale stand'gekozen. Maar het pakt niet. Wie weet een oplossing?
(Werk met windows 98, norton virusscan, andere info nodig?)

groeten, en dank
bb ;)

Hoezo 'pakt de normale stand niet meer' ??? start hij niet op, blijft hij hangen, maakt hij geen doorstart, of kun je niet op enter drukken om te starten?

Hij blijft niet hangen, ik kan gewoon opstarten, maar ik zie het beeld telkens zoals in de 'veilige modus'. Hij lijkt keuze 1 (normale stand) wel te pakken, maar dat doet ie dus in werkelijkheid niet. Snappie?

Misschien staat hij welin normale modus, maaris er iets gewijzigd m.b.t je achtergrond. Kijk even bij eigenhappen beeldscherm - beeldschermresolutie en kleurkwaliteit staat deze op 16 bits of 32 bits. Staat hij op16 even op 32 zetten.

frank

H, dat was 'm! (hoe stom kan je zijn???)
Superbedankt Frank!
hoi!

:)

Ja, win 98 heeft soms wel eens van die kuren. Gelukkig is het nu opgelost en kan de topic weer op Oke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan