• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Enkele add ons weergegeven in meerprobleemoplossingsinformatie in firefox help menu......

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Enkele add-ons weergegeven in meerprobleemoplossingsinformatie in firefox help menu* (en niet later, hmwhohoh), die in gewone menu er niet in staan, en ik ook nooit bewust heb geïnstalleerd. Iemand daar bekent mee of dat normaal is, en of ik er wat tegen kan doen. Anti virus scanners vinden tot nu toe nog niks.

*drie streepjes rechtsbovenin, dan help, dan meerprobleemoplossingsinformatie, daar geeft die stuk of 7 add ons aan, terwijl er maar één van werkelijk geinstalleerd zou moeten zijn. Marktplaats, Bol.com, nog enkele dus. Ccleaner heeft ook niks tegen uit weten te halen helaas.
 
Meer add ons die daar staan vermeld zijn Ebay, google, Bing, DuckduckGo, Wikipedia. DuckDuckGo is een browser add-on of een browser op zich, maar deze add on, wat er op net over vond, van mensen die last hadden, is niet afkomstig van originele partij (luitjes die dat ding fabriceren, of weet ik hoe 't heet). Nergens een oplossing. Vond iets over bepaalde toetsencombinatie indrukken, waar behalve ctrl, één of andere letter, ook iets als een push knop werd vermeld, nooit van gehoord, even gezocht, maar vond iets over hele browser resetten, verder onduidelijk, dus afgehaakt. Al over gehad dat trage browser had in ander topic, dus misschien met verwijderen van dit, dat daarmee verholpen zou zijn.
 
Zelf antwoord hier ondertussen op denk ik, in oude firefox op windows xp laptop, vond ik dezelfde add-ons als optie om via deze te browsen, dus horen er denk ik thuis, daar ook geen stotterproblemen, dus zal niks mee te maken hebben gehad denk ik.
 
Dus kan ook dicht, als het aan mij ........ligt (dat rijmt, das leuk soms, 't schijnt).
 
Dus kan ook dicht, als het aan mij ........ligt (dat rijmt, das leuk soms, 't schijnt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan