• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Enorme lag in games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik ga doen is, ik maak een nieuwe partitie, installeer windows op die partitie om zo te kijken of het niet een hardware probleem is.
 
Omdat je internetverbinding ook bepalend is voor het het behalen van goede fps bij gamen.

Ik ben benieuwd naar wat die dualboot gaat betekenen.
 
Windows opnieuw geïnstalleerd, ineens 86 fps gemiddeld in gta benchmark op high settings
 
Heel mooi; dan geen gekke dingen meer uithalen met de nieuwe Windows, om van het gamen te genieten.

Of de dualboot aanhouden en de ene Windows gebruiken voor al het andere dan gamen en de andere Windows puur voor gamen!
 
Ik ben er inmiddels uit wat het probleem is, als ik in taakbeheer bij de individuele cores kijk worden core 0 en 2 heel veel gebruiken en cores 1 en 3 weinig. In deze video kan je het zien. Het is alsof gta maar 2 cores gebruikt, maar als ik bij affiniteit kijk zijn alle cores geselecteerd. Als je bij de kloksnelheid kijkt loopt hij op 3,6ghz en niet op 4,0ghz
 
Via de geavanceerde opties kan je aangeven hoeveel processoren er zijn en dat dan instellen - na een reboot wordt die instelling dan actief en kan Windows helpen alle cores te benutten.
 
Je dient daar GEEN aantal in te vullen, tis bedoeld om bij het booten een aantal kernen/processoren te gebruiken maar het heeft eigenlijk geen fuctie meer, bij aantallen invullen kun je zelfs een vertaging ondervinden.
Gaat Windows nadenken en dat wil je niet.
 
Is bij mij ook ingeschakeld en geeft geen enkele vertraging bij het booten en dient ervoor zo als ik dat al eerder beschreven heb.
 
Why?
Het heeft totaal geen functie meer, alleen negatief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan