• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

EPS Bestand maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gulsah

Gast
Voor mijn bedrijf moet ik naar een ander bedrijf afbeeldingen sturen met een EPS bestand. En eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gehoord en weet ook niet hoe ik dat moet doen? Zouden jullie me kunnen helpen?
Alvast bedankt
 
EPS is encapsulated postscript. Wordt gebruikt door adobe, bijvoorbeeld in acrobat, framemaker of illustrator. Je kunt met irfanview wel converteren naar eps. Kunnen ze trouwens niks met pdf? Dat is wat couranter.
 
Is het bestemd voor een drukkerij? Dan kan ik me voorstellen dat er om EPS gevraagd wordt (omdat men daar weet hoe met een EPS omgegaan moet worden).

Voor de rest met weballey eens: vraag eens of het niet in een PDF kan...
 
thanks Palladin :)

---------- Bericht toegevoegd op 14:25 ---------- Vorige bericht was op 14:24 ----------

dankje wel Weballey:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan