• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Er worden bewerkingen uitgevoerd, een ogenblik geduld..." duurt lang.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Mijn LG monitor heeft kuren en laat vaak na opstarten een flikkerend beeld zien: even het bureaublad, daarna zwart enzovoort.
Meestal pak ik dan snel m'n oude Samsung monitor, waarna ik gewoon verder kan werken.
Vandaag weer hetzelfde euvel, maar na omwisselen van de monitor bleek achtergrondfoto weg en was grijs geworden.
Kaspersky gaf aan dat er een herstart moest worden gedaan om de programma update af te ronden. Dat gebeurt vaker, maar deze keer blijft de pc hangen in "Er worden bewerkingen uitgevoerd, een ogenblik geduld".
Ik zie wel schijfactiviteit, zowel op de pc als de externe schijf.
Ondertussen staat de melding al een half uur op het scherm. Kan ik de pc hard herstarten?
 
Na een reset werkt alles weer... pffff...
 
Dat is mooi, dank voor het melden. Ik zal dit topic als opgelost mankeren.
 
Prima. Ik heb later ook nog Kaspersky, Malwarebytes en sfc /scannow laten draaien. Geen problemen gevonden. Zal wel een hickup van Windows zijn geweest na het wisselen van de monitoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan