• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Error sending end of post message to me heci disabled proceeding with boot

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnjoZ

Gevestigd lid
Lid geworden
18 sep 2013
Berichten
427
Waarderingsscore
21
Andere laptop in gebruik
Binnen win10 de bios naar de laatste update gebracht en vervolgens Zorin OS bij de M2 ssd erop gezet

Nu zie ik elke keer BIOS booting error - error sending end of post message to me....met nog een stukje tekst erachter.

Bios al opnieuw geflashed ( nog niet ge downgraded) en gekeken of i in de bios bij beveiliging nog iets kon terugzetten, niks gevonden.
Mogelijk Malware zou ook kunnen volgens wat artikelen.
Ik kan natuurlijk een komplete nieuwe install draaien mar wam die rare partitie van MS tegen,
Is verwijderen daarvan een optie en zo ja hoe??Schermafdruk van 2019-05-27 18-09-19.png
 
Ik schijn terug te kunnen naar 1.33 maar dan snap ik de berichten op de biospagina niet.

De update is belangrijk, maar t versie nummer lager??
 

Bijlagen

  • 20190528_205250.jpg
    20190528_205250.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 6
Heb je middels Linux kunnen kijken wat er in die 16MB partitie staat?
 
geen idee, hoe doe ik dat?
zie bijlage
Schermafdruk van 2019-05-28 21-13-21.png
 
Ik heb in win10 de snel opstart en slaap uitgezet
 
Laatst bewerkt:
Opgelost.

Roll-back naar de biosversie 1.33 wordt door HP als een upgrade gezien , maar ben van de melding en de vertraging af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan