• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ervaring met mijn nieuwe setup?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijs van der Veen

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2017
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hallo,

Binnenkort zal ik met een nieuwe CPU in mijn pc zitten (mijn pc is nu bij de reparatie aangezien mijn voeding kapot is, deze wordt daar dinsdag geleverd en geinstalleerd). Nu heb ik op Youtube een beetje gezocht naar de prestaties van mijn build, of iets wat op mijn build lijkt. Echter kan ik niet echt iets vinden wat er heel erg op lijkt.

Nu is mijn vraag: Is er iemand van jullie die met een I5 7600K en een GTX 960 4GB en 8GB ddr4 ram op een 64 bits Windows 10 installatie gewerkt heeft? Op welke settings en hoeveel fps speelden jullie bepaalde games?

Alvast bedankt!
 
Met één monitor mag je uitgaan van bijna alle grafische instellingen op maximum.
 
Tis toch echt afhankelijk van welke game welke fps je kunt halen.
 
Dat klinkt goed! Nou ja ik speel kleine games als Rimworld maar ook de Triple A games als Shadow of War, ik verwacht niet dat ik die laatste op ultra ga runnen. Maar als er mensen zijn met deze build: Welke games speelden jullie op welke settings met hoeveel fps?
 
Hangt er veel vanaf hoeveel fps jij speelbaar vindt. Maar ik ga er vanuit dat als je op één monitor speelt, je ultra kunt draaien.
 
Het ligt er ook aan welk spel ik speel, Cities Skylines kan best op 30 fps runnen bij mij maar bijv. Fallout 4 wil ik constant 60 fps hebben.
 
Dan dus High-Ultra instellingen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan