• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ervaringen met Yourbuild.nl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave533

Nieuw lid
Lid geworden
27 jul 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Ik zit eraan te denken om een game pc te kopen bij yourbuild.nl, aangezien hun zeer goede prijzen hebben voor hun producten, iemand hier ervaringen mee of iemand die me advies kan geven of ik hier moet kunnen kopen?
 
Heb er geen ervaringen mee, maar ik kan ook geen slechte reviews of klachten vinden.
Hun Facebook pagina heeft goede reviews.
Je woont zeker niet in de buurt van Leiden?
 
Heb er geen ervaringen mee, maar ik kan ook geen slechte reviews of klachten vinden.
Hun Facebook pagina heeft goede reviews.
Je woont zeker niet in de buurt van Leiden?
Hoi Aarie,

Ik woon zelf in Leiden, alleen aangezien hun 2 mensen zijn die vanuit huis werken heeft het volgens hun weinig zin om langs te gaan om even te kijken, Als je hier een systeem laat samenstellen dan moet je ook vooraf betalen, dus daar zit ik dus over te twijfelen.

Ze zullen hem wel thuis brengen als je hem besteld.
 
Kijk of de prijzen van de onderdelen in de gekozen configuratie een beetje hetzelfde zijn.

Met alle onderdelen van de Maatwerk PC kom ik op 1480,-
De pc wordt verkocht voor 1650, maar hij wordt wel door hun in elkaar gezet en er wordt gelijk Windows 10 op geïnstalleerd.

Is er misschien een manier om te weten dat ik niet opgelicht wordt door hun? Dat is eigenlijk het enigste waar ik me zorgen om maak.
 
Met alle onderdelen van de Maatwerk PC kom ik op 1480,-

Dat is bij Azerty? gemonteerd en met W10, indien alleen onderdelen dan klopt die prijs wel aardig van die "Maatwerk" PC.
Je zou iets goedkoper uit zijn bij het laten maken bij Azerty en zelf een W10 key kopen.
 
Je kunt via dit forum nog een beetje korting krijgen.

De kortingen die gegeven worden zijn de volgende:
> Vanaf 200 euro Gratis verzendkosten
> Vanaf 500,- zonder assemblage 5 euro korting + gratis verzendkosten
> Willekeurige bestelling met assemblage 10 euro korting + gratis verzendkosten
 
Ik woon zelf in Leiden, alleen aangezien hun 2 mensen zijn die vanuit huis werken heeft het volgens hun weinig zin om langs te gaan om even te kijken, Als je hier een systeem laat samenstellen dan moet je ook vooraf betalen, dus daar zit ik dus over te twijfelen.

Ik snap jou wel, ik zou ook niet zomaar even een hoop geld overmaken zonder goed onderzoek.
Ook dan blijft het een gok. Al denk ik wel dat hun te vertrouwen zijn, anders waren er wel klachten over hun te vinden.
 
Dat is bij Azerty? gemonteerd en met W10, indien alleen onderdelen dan klopt die prijs wel aardig van die "Maatwerk" PC.
Je zou iets goedkoper uit zijn bij het laten maken bij Azerty en zelf een W10 key kopen.
Bij azerty is dat met alleen onderdelen , dan komen de kosten van Windows 10 en assemblage er nog bij
 
Ik snap jou wel, ik zou ook niet zomaar even een hoop geld overmaken zonder goed onderzoek.
Ook dan blijft het een gok. Al denk ik wel dat hun te vertrouwen zijn, anders waren er wel klachten over hun te vinden.
Ja dat denk ik dus ook, veel goeie reviews en ook via WhatsApp hebben deze heren mij zeer goeie advies gegeven, vooral kwa onderdelen en waarom ze precies voor welk onderdeel kiezen.
 
Dan wordt het wikken en wegen, W10 is te koop voor 10 a 20 euro en het monteren bij Azerty is €69,=

En vooruitbetalen is vrij gangbaar, ook bij Azerty.

Dat verschil qwa kosten ben je over een poostje vergeten en die gasten zitten in je woonplaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan