• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

eSATA Harde schijf probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter MdR14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MdR14

Bekend gezicht
Lid geworden
17 sep 2009
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,
Ik heb een lacie 1tb externe harde schijf met usb2, esata en firewire, hij heeft het altijd goed gedaan, maar sinds kort doet de esata raar, wanneer ik iets kopieer vanaf de schijf naar m'n computer gaat alles prima, maar wanneer ik iets vanaf de pc naar de externe hdd kopieer, detecteerd de computer de schijf na een aantal seconden opeens niet meer, dit probleem is er niet wannneer ik usb2.0 gebruik. Ik denk dat het aan de computer zelf ligt, die heb ik namelijk kortgeleden geformateerd, pas daarna kwam dit probleem, maar ik weet alsnog niet hoe ik het kan oplossen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt,
Gr. MdR14

Ik denk dat het probleem mogelijk zit in missende (Sata)drivers

installeer eens de drivers van u moederbord

Al mijn drivers zijn nu up-to-date, maar het probleem blijft. :frusty:

Er is hier geen pc met eSATA aansluiting, en ik ken ook niemand die dat heeft. Maar het valt me op dat dit pas is begonnen nadat ik m'n pc heb geformateerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan