tomatoes
Junior lid
- Lid geworden
- 26 aug 2021
- Berichten
- 73
- Waarderingsscore
- 4
Dit is niet de eerste keer dat dit het geval is, ik heb het al een aantal keer meegemaakt.
En een Windows probleem oplosser geeft de volgende melding:
We hebben al een geprobeerd het kastje te resetten waar de kabel in zit voor de bekabelde internet verbinding, met geen resultaat.
Computer tijdje uit laten staan en dan weer aanzetten werkt ook niet.
Kabel in en uit de computer doen helpt ook niet.
Computer opnieuw opstarten werkt niet.
Windows probleemoplosser werkt niet.
En zo kan ik wel even doorgaan wat al geprobeerd is.
De WiFi doet het vreemd genoeg wel, al is dat ook wel van zeer slechte kwaliteit geweest.
Tot zelfs maar 1 streepje aan toe.
Vreemd genoeg werken de smartdevices als smartphone en tablet wel weer.
Al hebben die soms ook wel dat ze een mindere verbinding hebben.
Dus wat moet ik ermee?
En een Windows probleem oplosser geeft de volgende melding:
We hebben al een geprobeerd het kastje te resetten waar de kabel in zit voor de bekabelde internet verbinding, met geen resultaat.
Computer tijdje uit laten staan en dan weer aanzetten werkt ook niet.
Kabel in en uit de computer doen helpt ook niet.
Computer opnieuw opstarten werkt niet.
Windows probleemoplosser werkt niet.
En zo kan ik wel even doorgaan wat al geprobeerd is.
De WiFi doet het vreemd genoeg wel, al is dat ook wel van zeer slechte kwaliteit geweest.
Tot zelfs maar 1 streepje aan toe.
Vreemd genoeg werken de smartdevices als smartphone en tablet wel weer.
Al hebben die soms ook wel dat ze een mindere verbinding hebben.
Dus wat moet ik ermee?