• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen en gelijk om hulp vragen, nu ik er toch ben...

Status
Niet open voor verdere reacties.

CustomWizard

Nieuw lid
Lid geworden
19 nov 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo mensen mijn naam is Roy en ik ben geheel nieuw in elektronica en programmeren. Ik ben hier terecht gekomen omdat ik creatief ben in het bedenken van interessante (kleine) projecten waarbij de meest uiteenlopende expertises nodig kunnen zijn. Deze keer is het elektronica en programmeren waar ik nog geen ervaring mee heb en op vast loop. Ik zoek iemand die mij kan begeleiden met mijn project, uiteraard tegen een acceptabele vergoeding. Leuk voor behulpzame mensen die wat bij willen verdienen. Wat precies de aard is van dit project zal ik toelichten in een andere categorie van dit forum. Het betreft in ieder geval werkzaamheden met een Raspberry pi of soortgelijk product. Mocht je je nu al geroepen voelen, laat het me weten! Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Roy welkom op dit forum.

Dit is niet het deel om vragen in te stellen. Dat mag je op de juiste plek binnen dit forum doen.
 
Hallo Roy,

Welkom hier op het forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan