• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

3333BC

Nieuw lid
Lid geworden
24 jun 2014
Waarderingsscore
0
Beste mede-forumgangers,

Sinds 24 juli 2014 kan ik met genoegen mededelen dat ik n van jullie ben.
Zoals het hoort, stel ik me eerst even voor. Ik ben 3333BC en woon in Vlaams-Brabant, Belgi. Ik bezit momenteel (24/06/2014) een Acer Aspire5742G Intel Core i3 met 3GB Ram, gerund door Windows 7, aangesloten op een 2,5" Intenso 1TB Memory Station. Verder bezit ik nog een Logitec Speaker System Z313 en Samsung Syncmaster 943SN 18,5" 1366x768 Monitor.
Ik ben van jongs af aan al genteresseerd geweest in technologie en informatica, maar ben pas sinds 2014 actief bezig binnen deze wereld.
Zelf ben ik vaak geconfronteerd geweest met technische problemen, die tot vele frustratie leidde. Daarom dat ik mij er nu zo om boei.
Nu weet U al iets meer over mij. Hebt U nog vragen of kan ik U ergens mee van dienst zijn, aarzel dan niet om op dit bericht te reageren of mij te contacteren.
Alvast Bedankt,
3333BC

Oeps... inderdaad! Danku voor het verbeteren! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan