• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate40

Gast
Hoi, ik ben Katy en ik kom uit Driebergen. Ik heb een laptop die het prima doet, maar je kunt nooit weten. En dan is dit mooie forum misschien wel een welkome plek!
 
Hartelijk welkom, Katy.
Ik wou bijna zeggen, waar ken ik je toch van?
 
Hoi, nou ik zou het niet weten, hoor! Misschien lijk ik wel op iemand! Maar ik geloof nu toch dat ik jou ook ken: ik herken Tux! Wat een globetrotters zijn wij!
 
hij bedoelde wellicht dus het piepend kuikentje sorry bedoelde het piepend computer forum ..
 
Als het maar piept! En jouw avatar kijkt wel heel erg dreigend naar me, hoor.
Hoi, nou ik zou het niet weten, hoor! Misschien lijk ik wel op iemand! Maar ik geloof nu toch dat ik jou ook ken: ik herken Tux! Wat een globetrotters zijn wij!
Wil jij me even vertellen hoe ik hier op de pagina Persoonlijke gegevens kom? Bij ons is dat geen probleem, maar hier gaat het anders.

Hoeft al niet meer! Zoekt en gij zult vinden, en ik vond!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Katty welkom op dit computer forum.

Groeten Bert.
 
Katy,

Welkom bij het NCF!!
 
Hallo Katy,

Welkom op het forum!
 
Allemaal heel erg bedankt voor de welkomstwoorden! Het is erg leuk om die te krijgen als je ze meestal uitdeelt.
 
Graag gedaan. Ik hoop dat je op dit forum veel nieuwe kennis zult opdoen.
 
Hey Katy, welkom (ook) hier en fijn dat je ons ook op dit forum zal blij maken met je leuke opmerking en fijne (levens) wijsheden.
 
Hey Katy, welkom (ook) hier en fijn dat je ons ook op dit forum zal blij maken met je leuke opmerking en fijne (levens) wijsheden.
O heden, ik heb niet zoveel (levenswijs)heden, hoor. Ja, soms doet een mens alsof hij de wijsheid in pacht heeft, maar niets is minder waar. Maar ik vind het wel heel leuk om tussen jullie rond te zwerven, (af en toe) iets op te steken, en me verder kostelijk te vermaken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan