• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

EXE-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

nonstop

Junior lid
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
30
Waarderingsscore
0
hai iedereen,
mijn zoontje heeft iets gedaan op de computer:oops:, en ik weet niet hoe ik dat weer goed krijg?!
Alle EXE-bestanden probeert hij nu te openen met Adobe Acrobat, en hoe ik dit weer omdraai is voor mij echt een groot ?,
alvast bedankt!!!!!
 
dat had ik dan al wel geprobeerd alleen ik krijg geen openen met te zien alleen openen!
 
Ben je in het bezit van een Vista installatie- dan wel recoveryDDV,

ga dan naar Start en typ [in de zoekregel sfc /scannow gevolgd door indrukken van de Entertoets.

Denk wel aan de spatie na 'sfc'.

SFC houdt in dat systeembestanden gecontroleerd worden op juist funktioneren, zonodig volgt reparatie.
 
terwijl jou berichtje aan het lezen was heb ik die adobe verwijderd, en ondertussen heb ik dat van jou ook geprobeerd en het werkt nu weer! Dus ik zal dat van jou onthouden mocht het weer voor komen! want ik ga zo weer de abode installeren en kijken wat hij gaat doen.
ik ben weer helemaal vrolijk thanx en jij ook natuurlijk cel0x,

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan