• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Extentie .DAT openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesenbeek

Nieuw lid
Lid geworden
14 jan 2010
Waarderingsscore
0
Ik heb enkele files met .DAT als extentie. Windows XP kent deze extentie niet.
Hoe krijg ik deze files geopend?

Re: extentie .DAT

Dat verschilt, waar zijn de bestanden voor?

Ik veronderstel dat het fotos zijn. Wat zijn de mogelijke verschillen?

Foto's?
Dat lijkt me sterk..
Ik zal even de extentie op Google zoeken.
Misschien heb je hier wat aan:
http://filext.com/file-extension/DAT
Het kunnen trouwens wel foto's zijn :huh:
Tenminste, ik neem aan dat ze met 'Graphics' foto's bedoelen.

Inderdaad Abraham54 ik heb deze files per e-mail gekregen. Ik vraag me af waar ik een programma kan vinden dat deze files opent.

Heb je al naar de antwoorden van de link gekeken en dat uitgeprobeerd?

Dank u Abraham54. Ik heb aan de zender van de e-mail gevraagd met welk programma de .DAT files gemaakt werden. Dat heb ik van de voorgestelde link geleerd.

VCD is toch Virtual CD?

Video CD. Op een (s)vcd kunnen inderdaad .dat bestanden staan. Maar als je veronderstelt, dat .dat staat voor data, kan het eigenlijk vanalles zijn. De grootte van het bestand kan ook een indicatie zijn. Video is nu eenmaal beduidend groter dan een plaatje.

http://www.videohelp.com/svcd#struct

Hmm, ik had vroeger een virtueel CD station (GameDrive), en die gebruikte bestandstype VCD, wat volgens mij toch echt voor Virtual CD staat?

Dank u Abraham54. Ik heb aan de zender van de e-mail gevraagd met welk programma de .DAT files gemaakt werden. Dat heb ik van de voorgestelde link geleerd.

Hallo Wesenbeek, op dit forum is iedereen gelijk, dus je mag gewoon tytoyeren.

Heb je inmiddels al antwoord gehad?

Hmm, staat er inderdaad niet bij.
Bedankt voor de link weballey ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan