• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haaaaaaaa Emi, Ben naar winkel geweest. Werd niks gezegd over nieuwe schijf. De jonge die mij hielp ken ik goed. Hij zei: het is in ieder geval positief dat jij er zelf niks mee hebt gedaan. Kan niet beloven dat we alles terugkrijgen, maar ik ga er mijn best voor doen. Kan wel een week duren. Nou hoop maar dat ik wat geluk heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
das al mooi dat zij dit meedeelden ...de vraag is hoeveel je dit gaat kosten !
 
Heb gezegd dat ik van AOW moet rondkomen. Lol. Is ook zo. Hij zou er een mooi prijsje van maken. Laat het weten. Maar dat duurt nog even. Hij had het nog een keer gedaan en toen was het gelukt, maar had wel een week geduurd.
 
is normaal dat dit een week kan duren aangezien dit van de eerste keer goed moet gaan anders bestaat de kans dat niets meer te recoveren valt !
 
Oke laat je daarna weten of het gelukt is en wat het gekost heeft. Alvast bedankt.
 
succes ... brand maar een kaarsje ..
 
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb nog steeds niks gehoord of ze mijn externe schijf hebben kunnen herstellen. Grrrrrrrrrrrr.

Heb nu nog een ander vraagje, maar weet niet of ik dat hier moet stellen of ergens anders.
Ik was een mailtje aan het typen en toen moest ik (s) typen, maar dat krijg ik niet te zien of ik moet het typen met spaties. ik krijg een maantje emoticon te zien. Wat heb ik weer verkeerd gedaan en hoe kan ik dat herstellen?
 
Krijg het niet klaar heb shift en pijl naar links gedaan dat bedoelde je toch he? maar dat werkt niet blijft typen icoon maantje
 
Ben nog steeds blijven en zoeken en vond iets op internet uit 2008. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1687935. Bij opmaak in email berichten zonder opmaak aanklikken ipv Rich Text (html). Heb ik kennelijk nog nooit combinaties hoeven gebruiken die ook gebruikt worden voor emoticons. Lol . Maar ik weet nu waar het aan ligt. Wilde jullie dat ook even laten weten. Lieve groetjes,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Grrrrrr heb weer iets waar ik geen verstand van heb. Krijg vaak, als ik iets op wil zoeken op internet, een melding zoals te zien in bijgevoegde png. Moet ik ergens iets instellen?
 

Bijlagen

  • snip_20160906103036.png
    snip_20160906103036.png
    82,3 KB · Weergaven: 29
Controleer of datum en tijd van jouw computer juist zijn.
 
ja die zijn goed
 
Mozilla Firefox. Ik kan helemaal niet meer zoeken met Google wel met een zoekmachine Startpage HTTPS.
 
Graag de twee logs in n keer posten - gebruik de tools in de volgorde zoals aangegeven.

Stap 1
Download
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool by Thisisu.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.
Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Stap 2
Download
52186926180a1-adwcleaner_nieuw.png
AdwCleaner by Xplode.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
AdwCleaner opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op adwcleaner.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op adwcleaner.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
AdwCleaner is opgestart:
  • Klik op de knop Scan
  • Is de scan gereed, klik dan op de knop Verwijderen
  • Klik bij AdwCleaner Afsluiting van de programma's op OK
  • Klik bij AdwCleaner Herstarten noodzakelijk op OK
AdwCleaner logbestand:
  • Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.
  • Ingeval het log niet opent, is dit alsnog terug te vinden in C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0, of 1, of 2].txt
  • Post vervolgens de inhoud van dit log in je volgende bericht.
 
Hoop dat ik het goed gedaan heb. Ik kon Kaspersky virus programma niet pauzeren. Kan alleen maar scannen. Geen instellingen wijzigen.

--- Update ---

Haaaaaaaaa Abraham, kan nu kaspersky virusscanner wel pauzeren. Heb bij verborgen pictogrammen aangegeven dat pictogram en meldingen weergegeven moeten worden. Staan nu in taakbalk. Als ik dan rechtsklik zie ik pauzeren wel staan.
 

Bijlagen

  • AdwCleaner[S0].txt
    1,1 KB · Weergaven: 28
  • JRT.txt
    2,1 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee die foutmeldingen zijn er nog steeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan