• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

trafficdata

Nieuw lid
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Hoi
Als ik mijn externe schijf inplug op laptop met win 7 laat hij die niet zien ,getest op andere laptop geen probleem
 
Ga eens naar schijfbeheer (via bijv. systeembeheer van het configuratiescherm). Wordt die daar wel weergegeven maar mogelijk zonder schijfletter?
 
Al eens een andere USB poort geprobeerd?
 
Staat hij er wel tussen in je apparaatbeheer?
 
Hij herkent maar 1 externe schijf en dat is mijn ssd schijf, de rest kent hij niet ,wel alle usb sticks
 
Rechtsonderaan in de taakbalk kun je de weergave van het USB icoontje aanpassen, verbergen of zichtbaar maken . Als de externe HD aangesloten is zie je dan het USB icoontje met een groen vinkje ?
Als je het ziet en je rechtsklikt daarop kun je het apparaat dan veilig verwijderen ?

Maar je opent je topic met .

Hoi
Als ik mijn externe schijf inplug op laptop met win 7 laat hij die niet zien ,getest op andere laptop geen probleem

Het kan ook omdat de externe HD aan een andere PC is aangesloten geweest je op de windows 7 laptop geen eigenaar meer bent wat ook de reden kan zijn dat je ze niet ziet .
Meld je in Windows7 eens aan als beheerder van de computer , normaal moet ze dan getoond worden in de verkenner .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe word die externe schijf voorzien van stroom ? Met een stroomadaptar of via de USB poort ?
Als ze gevoed word via de USB poort eens proberen met Extra power USB kabel .

UCABL019400_02_L.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan