• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Extra rijen toevoegen in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik had Word 2003 en nu de nieuwe versie van Word. Maar in de opgeslagen bestanden van 2003 kan ik geen extra rijen invoegen wie weet als dat kan?
 
Ik kan het wel gewoon openen maar er zijn ook wel rijen ingevoegd maar het document heeft geen eindstreep?
 
bedoel je kolommen in de tekst?
of rijen in een tabel?

of heb je het over excel
sluit een een voorbeeldje bij
 
Net even getest hier, en je kan normaal gewoon in de laatste rij op ENTER drukken om een nieuwe rij toe te voegen
 
Word is een tekstverwerker.
Als je de enter toets gebruikt maak je een nieuwe alinea.

Als je tekst ingeeft gaat hij vanzelf naar de volgende regel als het einde van de ingestelde paginabreedte is bereikt.
Als je eerder naar de volgende regel wilt gebruik je shift enter
Het is een goede gewoonte om eerst de tekst in te voeren gewoon aan 1 stuk door
als je een (.) gebruikt en daarna een spatie wprdt de volgende letter automatische een hoofdletter.

Als de tekst is ingevoerd stel je de opmaak in en voegd eventuele afbeeldingen toe
 
Hoi G.,
Ik dacht dat je net zoveel kolommen en/of rijen als er soorten printetiketten zijn. Ik heb vijf bij 24 rijen (voor ruiter-tekstplakkertjes), gemaakt met Outlook, dat gekopieerd naar Word. Dat was wél in 1995. 😂
Het zal er niet uit zijn verwijderd. Of het nog hetzelfde werkt, ben ik niet zeker van. Hopelijk geeft het je moed om ze in het gelid te krijgen. Succes.

Cor
 
voor etiketten zijn tegenwoordig hulpmiddelen die dat veel makkelijker maken
je begint met het selecteren het soort etiket dat je gebruikte en dan is het een kwestie van adressen invoeren het liefst uit een data base of je adressenboek maar handmatig kan dat ook.

de adressen die je hebt kunnen die ook makkelijk op een ander formaat etiketten worden afgedrukt

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan