• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Fabrieksinstellingen Medion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creepydude

Nieuw lid
Lid geworden
23 jun 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Ik heb mijn Medion Akoya E7420 naar fabrieksinstellingen teruggezet. Als die nu opstart vraagt 'andere gebruiker' mijn email en paswoord. Met mijn microsoft account en paswoord geraak ik niet meer in het systeem. Hoe los ik dit het best op ?

mvg Creepydude
 
Herhaal de procedure van fabrieksinstelling of beter nog, maak een opstart USB-stick aan op een andere computeer (via Media Creation Tool, zie elders op dit forum) voor een schone installatie. Tijdens de eerste opstart geen internet verbinding maken. Bij vraag naar licentienummer, gewoon overslaan, licentie zit in het bios gebakken. Eens in windows wel internet verbinding maken om automatisch te kunnen activeren. Ik veronderstel dus dat het om windows 10 gaat.
 
Beste,
Heb opstart USB gemaakt en met succes schone installatie geinstalleerd. Dank u voor de tip!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan