• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Facebook Messenger desktop-app Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeba

Nieuw lid
Lid geworden
6 apr 2020
Berichten
19
Waarderingsscore
1
Er zou geen verschil zijn tussen de mobiele-app van Facebook Messenger en de desktop-app Facebook Messenger voor Windows 10. Echter bij de desktop-app voor Windows 10 mis ik links onderaan de functies “Chats” en “Mensen”. Dus ik zie niet welke mensen er online zijn op het moment dat ik aan het chatten ben . Bij de mobiele-app zie ik wel de functies “Mensen” en “ Chats” links onderaan staan. Klopt dat? Of gaat dat nog veranderen bij de desktop-versie?
 
Dat klopt en dat zal - denk ik - ook niet meer veranderen. Ik heb zelfs de indruk dat Microsoft geen fan meer is van Facebook en alles wat daarrond hangt, dus zullen ze daar ook niet (meer) in investeren. FaceBook-app (desktop app) is ook al verdwenen. De wereld wordt steeds meer Android/Apple gezind.
 
Als ik hier kijk, moet de beide app wel synchroniseren om chats te ontvangen. Dus dat zou je eens kunnen nakijken.
Ook kun je de instellingen eens nalopen of alles goed staat ingesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan