• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Facebook wachtwoord NIET ie vinden nieuw in te stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

schults2005

Vaak hier
Lid geworden
11 nov 2005
Berichten
560
Waarderingsscore
8
Het lukt me niet om mijn wachtwoord voor facebook te vinden of opnieuw in te stellen.
De schermpjes, die ik krijg staan in bijgevoegd plaatje van links - rechts geplakt.
Ik had op mijn desktop gekozen voor afmelden bij FB omdat ik een extra account wilde maken met een ander gmail adres.
Dat lukte en leek goed te gaan. Ineens mailtje van facebook dat mijn gmail behorend bij 1ste account gewijzigd werd in gmail van 2de accoutnt.
Nou geen probleem kun je wijzigen bij 1ste account. Maar ik kom er niet meer in, Ook niet met opgeslagen wachtwoorden in Chrome en Edge. Had bij aanmaken account speciaal gekozen voor 2de verificatie (met 06 nummer).
En FB stuurt me in een cirkeltje (zie afbeelding)
Op mijn tablet in de facebook app geen probleem. Maar ja wat is het wachtwoord. Vlg. chrome op de app dezlfde als op de desktop.
En toppunt (vind ik) als ik naar messenger dot com ga wordt gewoon de berichten van mijn 1ste account getoond. Dus ergens in die opgeslagen wachtwoorden wordt de goede geplukt. Maar niet voor mijn 1ste fb-account. De --- is dat dat account ook als mede-beheerder van familiegroepen staat en nog maar ca 2 weken, omdat mijn vorige account gehackt was. En niet terug te draaien.
 

Bijlagen

  • FACEBOOK.jpg
    FACEBOOK.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 1
Opgelost. Na de zoveelste keer, ( in ca 2 eeken) kwam fb met mogelijkheid id in te sturen. Na kwartiertje alles ok nu.
 
Fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan